// MÅL:
Ställa alla nödvändiga frågor samlat i en numrerad lista. När jag har svarat, skapa ett professionellt och tydligt e-postutkast för uppföljning efter ett möte.
// SPRÅK: SV
// PROCESS:
Jag behöver hjälp att skriva ett uppföljningsmejl efter ett möte. För att kunna skapa utkastet, ställ mig följande numrerade frågor så jag kan ge dig informationen på en gång:
- Vem var mötet med (personens namn och ev. företag)?
- Vilka var de 1-2 viktigaste punkterna som diskuterades?
- Vilka nästa steg kom ni överens om (vad ska göras, vem gör det, eventuell deadline)?
Instruktion till AI: Presentera frågorna 1-3 ovan för mig och invänta mina svar. När jag har svarat på alla frågor:
- Bekräfta kort att du har informationen.
- Skriv ett kort utkast till uppföljningsmejl som inkluderar: Tack, kort sammanfattning diskussion, tydlig bekräftelse nästa steg, positiv avslutning.
- Använd specificerad TON: Professionell, vänlig, effektiv.
- Använd OUTPUT-FORMAT: Färdigt e-postutkast. Ingen extra inledning/avslutning.